Filmavimas


Kiekvienas, kuris turi verslą, neabejotinai tai vadina viena svarbiausių savo gyvenimo sričių. Šiai veiklai yra skiriami ypač dideli įvairių išteklių resursai – pradedant energija ir užbaigiant laiku. Visa tai daroma tam, kad verslas būtų sėkmingas, o jo sėkmę vainikuotų puikūs rezultatai. Tačiau… Kelyje į sėkmę, neretai yra pamirštamos tam tikros priemonės bei įrankiai, kuriuos pasitelkus, geriausių rezultatų būtų galima pasiekti greičiau. Vienas galimų pasirinkimų, atnešiantis sėkmę jūsų verslui kur kas greičiau, yra filmavimas.

helnet video filmavimas reklamos gamyba sklaida

Tad, kuo naudingas jūsų verslui gali būti filmavimas? Tai iliustruojančių pavyzdžių yra labai daug, todėl pateikiame tik dalį jų:

Trumpos trukmės video įrašai yra geras pasirinkimas tuo atveju, kai reikalingas trumpas pristatymas;

Ilgos trukmės video įrašai yra puikus pasirinkimas norint išsamiai pristatyti verslą arba tam tikras sudėtines jo dalis;

Reportažai – tinkamas variantas, kuomet norite kalbėti tam tikra viena tema;

Reklama – puikus būdas šiuolaikiškai bei dinamiškai perduoti žinutę, susijusią su jūsų verslu, produktais arba paslaugomis; pristatyti tai, kas nauja arba priminti apie tai, kas jau yra;

Video įrašai socialiniams tinklams puikiai praturtins jų turinį.

Laida – idealus sprendimas, kuomet nepakanka vieno reportažo;

Filmavimas – būtinas procesas, leidžiantis sukurti vertingo turinio video arba įtaigią reklamą, skirtą jūsų verslo populiarinimui. Rinkitės profesionalias filmavimo paslaugas.

Kurie iš šių pasirinkimų yra reikalingi jūsų atveju? Tai – labai individualu, todėl atsakymą galima surasti tik įvertinus tam tikrus aspektus, pavyzdžiui, jūsų tikslą.

Filmavimas

Drąsiai galima pareikšti, kad būtent filmavimas yra vienas tų procesų, kuris jūsų verslą turėtų lydėti vien nuo minties apie jį.

Dauguma žmonių yra linkę manyti, kad filmavimas – tai vienas eilinių procesų, kuriam reikalingas tik specialistas bei kokybiška įranga. Iš tiesų, filmavimas yra gerokai sudėtingesnis bei įnoringesnis procesas, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Jo metu svarbu viskas: kūrybiškumas, organizuotumas, dinamiškumas, turtinga vaizduotė bei laiku pastebėtos galimybės.

Filmavimas ypatingas tuo, kad kuriamas glaudus bendradarbiavimas su paslaugos užsakovu. Jis prasideda nuo idėjos, kuri kuriama bei kristalizuojama kartu su užsakovu, ieškant geriausių sprendimų. Šiandien filmavimui beveik netaikomi jokie rėmai, o žinojimas, kad reikia išsiskirti iš daugybės kitų, tampa tikru iššūkiu. Šis iššūkis pasitinkamas ir įgyvendinamas kartu su užsakovu. Nepriklausomai nuo to, kas yra filmuojama (reportažas, filmas, kuriama reprezentacija ir kt.), aplinka, kurioje tai vyksta, visada yra labai svarbi.

Nepriklausomai nuo to, kokie įvykiai yra įamžinami (naujo produkto pristatymas, komerciniai  įmonių renginiai ir t.t.), filmavimas visada išlieka tuo procesu, kuriam reikalingos unikalios idėjos, aštrus žvilgsnis bei aukščiausios kokybės profesionali įranga. Taip pat svarbus ir detalus planas, kuris sukuriamas prieš filmavimą. Kokios trukmės bus įrašas? Kokie jo elementai bus svarbiausi? Kokia turėtų būti pradžia, kad įrašą norėtųsi žiūrėti iki pabaigos? Tai – klausimai, į kuriuos atsakymai yra surandami dar prieš pradedant darbą. Filmuojant labai svarbios yra netgi pačios mažiausios smulkmenos, tik jas pastebėjus ir tinkamai įvertinus galėsite būti tikri, kad jūsų transliuojama žinutė bus įsisavinta dar efektyviau. Detalaus plano laikomasi ir vėliau – po filmavimo, tam, kad visi būtini darbai būtų atlikti tinkamai bei greitai, o galutinis rezultatas jus pasiektų sutartu laiku. Tai ypač aktualu tuomet, kai kuriama reklama. Rinkoje viskas keičiasi ypač greitai, todėl rezultatai turi būti pateikiami ne tik kokybiškai ir atsakingai, bet ir operatyviai.

Nepriklausomai nuo to, kas yra filmuojama, labai svarbu ne tik pasitelkti profesionalią įrangą, bet ir tinkamai ją išnaudoti.  Mes žinome, kaip tai padaryti.  Profesionalios įrangos galimybės maksimaliai išnaudojamos kuriant geriausią vaizdą.

Rekvizitai – dar vienas svarbus akcentas, kuris vaidina reikšmingą vaidmenį filmavimo metu. Filmavimas, kurio metu pasitelkiami tam tikri rekvizitai, tampa kur kas estetiškesniu bei  vaizdingesniu, leidžia sukurti ypač įtaigų turinį. Tai, kokie rekvizitai bus pasitelkiami filmavimo metu, paprastai sprendžiama kartu su paslaugos užsakovu, atsižvelgiant į tam tikrus aspektus.

Nepriklausomai nuo to, kas filmuojama, profesionalai žino, ką daryti ir kaip pasiekti pačių geriausių rezultatų: kaip sukurti aiškų, išsamų, efektyvų bei estetišką video.

Filmavimas yra vienas iš tų procesų, į kurį verta investuoti. Kitais žodžiais tariant, tai – viena geriausių bei patikimiausių investicijų, nepriklausomai nuo kuriamo turinio. Jei filmuojamas įmonės renginys arba mokymai, profesionalus filmavimas leis pasiekti kur kas platesnę auditoriją bei taps puikiu įrankiu kuriant ateities projektus, o jei filmuojama reklama, profesionalus filmavimas užtikrins maksimaliai efektyvų žinutės perdavimą bei pridėtinę vertę jūsų verslui. Nepriklausomai nuo to, koks video yra filmuojamas, būtina užtikrinti kūrybiškumą bei originalumą.

Reklama šiandien turi ypatingą galią. Tačiau… Ji turi būti pačios aukščiausios kokybės, įdomi, tikslinga ir nenuspėjama. Nors reklamai kurti šiandien yra pasitelkiami įvairūs metodai, filmavimas yra vienas patikimiausių, leidžiančių gauti šiuolaikišką bei informatyvų rezultatą. Reklamos filmavimas – ne tik techninių, bet ir kūrybinių žinių reikalaujantis darbas. Filmavimą verta rinktis, nes:

  • tai profesionalus ir patikimas būdas, siekiant supažindinti auditoriją su įmonės veikla, produktais ar paslaugomis;
  • tinka visiems produktams ir paslaugoms;
  • pasiekiamos įvairios auditorijos;
  • garantuojamas kūrybiškumas bei dinamiškumas;
  • sukuriamas išsamus bei vertingas turinys vartotojui.

Komerciniai renginiai, konferencijos, mokymai – tai įvykiai, kurie tiesiog privalo būti profesionaliai įamžinti. Tai – ne tik puiki galimybė dar kartą prisiminti renginių akimirkas, bet ir daugybė kitų privalumų:

  • filmuota medžiaga gali būti pateikiama tiems asmenims, kurie negalėjo dalyvauti įmonės renginyje, taupomas jų laikas;
  • mokymų ar konferencijų filmavimas suteikia galimybę pasiekti kur kas platesnę auditoriją;
  • filmuota medžiaga gali būti naudojama kitų renginių ar mokymų pristatymui, kuriant įmonės prezentaciją ar reportažą apie jūsų verslą;
  • vaizdo peržiūrą galima surengti bet kuriuo, sau patogiu metu;
  • filmuota medžiaga gali būti panaudota rinkodaros strategijai kurti;
  • įamžinti vaizdai – puiki priemonė suburti kolektyvą ir kurti draugišką mikroklimatą.