Sklaida


Kiekvienas verslas yra kuriamas tam, kad būtų sėkmingas ir teiktų pridėtinę vertę. Tai galima pasiekti įvairiais būdais, o sklaida – vienas efektyviausių pasirinkimų.

Jūsų verslui, produktams arba paslaugoms pristatyti bei populiarinti gali būti skirtos pačios netikėčiausios reklamos; patys profesionaliausi reportažai, patys kokybiškiausi filmai ir kt., tačiau, jei visa tai nebus publikuojama, populiarumo bei pripažinimo tikėtis neverta. Atsižvelgiant į tai, belieka tik daryti išvadą, kad jeigu tikitės visapusiškos savo verslo sėkmės, įskaitant ir populiarumo bei pripažinimo, turite ne tik užsakyti reklamos, reportažo, filmo ar kitos priemonės kūrimą, bet ir jos sklaidą.

Sklaida Marketingas ir komunikacija Pardavimų skatinimo priemonės Rinkodaros strategija Lauko video reklama - HelNet

Šiandien galima rinktis įvairius sklaidos būdus. Vis dėlto, nepriklausomai nuo to, kokie sklaidos būdai yra galimi, jiems keliami įvairūs reikalavimai. Svarbiausi:

Tikslinės auditorijos pasiekimas

Siekiant pranešti apie naują produktą arba paslaugą, yra būtina užtikrinti, kad žinia pasieks tikslinę auditoriją. Tačiau tam, kad taip nutiktų, visų pirma turite žinoti, kas ją sudaro. Būtent todėl tikslinės auditorijos išgryninimas yra labai svarbus procesas. Atkreipkite dėmesį, kaip tai padaryti:

  1. Atsakykite į klausimą, kokioms žmonių grupėms gali būti aktualus bei naudingas jūsų produktas arba paslauga? Pavyzdžiui, jei jūsų naujas produktas plaukų dažai, tokia prekė bus aktuali grožio salonams, kirpykloms, plaukų stilistams ir pan.; jei naujiena – automobilių nuomos paslauga, praneškite apie tai viešbučiams, turizmo agentūroms, kitoms organizacijoms, kurios yra susijusios su judėjimu, turistais;
  2. Apibrėžkite, kokią problemą gali padėti išspręsti jūsų siūlomas produktas arba paslauga;
  3. Koks yra žmogaus, kuris priklauso tikslinei auditorijai, portretas?

Auditorijos pasiekimas

Vis dėlto, tikslinės auditorijos pasiekimas yra tas reikalavimas, kuris sklaidai gali būti taikoma ne visada – dažni ir tokie atvejai, kuomet sklaida vyksta neišskiriant tikslinės auditorijos.

Video prezentacija apie jūsų įmonę, vaizdo įrašas apie naują produktą ar paslaugą, reklama – tai tik keletas pasirinkimų, kuriuos galite rinktis tuo atveju, jei siekiate savo verslo sklaidos. Reikalinga įtaigi reklama ar informatyvi bei šiuolaikiška prezentacija apie jūsų įmonę? Galime pasiūlyti viską, ko reikia: kokybę, informatyvumą, šiuolaikiškumą bei estetiškumą.

Siekiant verslo efektyvumo negalima pamiršti ir dar vieno dalyko – atminkite, kad vieną kartą pranešti apie naujieną nepakanka – reikia maždaug kelių pranešimų, kad vartotojas bent jau pradėtų svarstyti prekės įsigijimo ar paslaugos pasinaudojimo galimybę. Tikslą pasieksite greičiau ir tuo atveju, jei pasitelksite bent kelias reklamos priemones ir skirtingus sklaidos būdus.

Šiandien galima  rinktis įvairius turinio sklaidos būdus, o patys populiariausi yra:

  • turinio talpinimas įmonės interneto svetainėje;
  • turinio talpinimas socialiniuose tinkluose;
  • turinio talpinimas interneto portaluose;
  • turinio talpinimas interneto bei TV kanaluose.
  • Nuomonių formuotojai (blogai, instagram ir pan.)

Sklaida

Kiekvienas iš šių pasirinkimų, turi tam tikrų privalumų, todėl prieš priimant galutinį sprendimą, būtina juos tinkamai įvertinti.

Tačiau, kokias reklamos priemones bei jų sklaidos būdus pasirinkti? Tai – vienas svarbiausių klausimų, į kuriuos atsakymą turi rasti kiekvienas verslo atstovas. Na, o svarbiausia tai, jog ir klysti  negalima – priešingu atveju, ne tik nepavyks pasiekti rezultato, bet ir  bus sugaišta daug laiko, patirta nuostolių. Būtent todėl dalinamės vertingomis įžvalgomis, kurios padės priimti teisingą sprendimą:

  • Pirkėjų įpročius stipriai formuoja socialinių tinklų turinys

Prieš kelerius metus JAV atliktas tyrimas parodė, kad net daugiau nei pusė pirkėjų, spręsdami klausimą, ar verta įsigyti kokį nors produktą (paslaugą), remiasi įmonės, socialiniame tinkle  esančioje paskyroje, informacija. Atsižvelgiant į tai, belieka daryti dvi išvadas, kurios tikrai turės įtakos jūsų verslo sėkmei: visų pirma, būtina skleisti turinį socialiniuose tinkluose; antra – jo kokybei turite skirti ypatingą dėmesį, turinys turi būti labai kokybiškas: informatyvus, tikslus, aiškus, sudominantis. Puiki žinia ta, kad padėti jums galime abiems atvejais – sukursime kokybišką turinį bei pasirūpinsime jo sklaida.

Lauko reklama – pasirinkimas, kuris turi daug privalumų

Jei norite būti sėkmingi, nenumokite ranka į lauko reklamą, kadangi šis pasirinkimas turi daug puikių privalumų, o kai kurie iš jų yra išskirtiniai.

  1. Tai – reklama, kuri tikrai pasieks vartotojus. Šiuo klausimu ji yra netgi pranašesnė už kitas reklamos rūšis – jei televizijos kanalą, transliuojantį reklamą, galima tiesiog perjungti, o reklaminį lankstinuką išmesti į šiukšlių dėžę, tai to tikrai nebus galiam padaryti su lauko reklamos stendais ar plakatais.
  2. Lauko reklama yra pranašesnė ir už interneto reklamą tuo, kad ją išvysta kur kas daugiau vyresnio amžiaus žmonių;
  3. Tokio pobūdžio reklama paprastai užima daug vietos, todėl nelieka nepastebėta;
  4. Galimi įvairūs lauko reklamos sprendimai.

Akivaizdu, kad lauko reklama yra vienas iš įrankių, kurį verta naudoti siekiant sėkmės.

  • Labiausiai įtraukia vaizdas

Nors įvairūs pasirinkimai turi įvairių privalumų, reikia akcentuoti, kad vartotoją labiausiai įtraukia vaizdas. Taigi, vaizdo įrašai turėtų sudaryti didžiausią turinio dalį. Mes pasirūpinsime tiek vaizdu įrašų sukūrimu, tiek sklaida.

Nemaža dalis verslo atstovų, naujų produktų, paslaugų ar įmonės prezentacijų ar reklamos sklaida nusprendžia pasirūpinti savarankiškai. Vis dėlto, netrūksta priežasčių, kodėl reikėtų rinktis profesionalų teikiamas sklaidos paslaugas. Profesionalai ne tik paruoš aukščiausios kokybės prezentaciją apie jūsų verslą, bet ir:

  • užtikrins talpinimą populiariausiuose šaltiniuose;
  • bus parinkti tie šaltiniai, kurie domina tikslinę auditoriją;
  • taupys jūsų laiką.

Kalbant apie reklamos sklaidą, būtina akcentuoti, kad skleidžiama gali būti tik ta reklama, kuri atitinka Reklamos įstatymo nuostatas. Maža to, šis įstatymas apibrėžia ir išorinės reklamos pateikimo būdus. Patikiname, kad mūsų kuriamų reklamų turinys bei išorinės reklamos pateikimo būdai atitinka visas Reklamos įstatymo nuostatas.

Šiandien turinio rinkodara yra ypač moderni ir puikiai patenkina verslo atstovų lūkesčius – turinys gali būti platinamas įvairiais sklaidos kanalais, užtikrinant kokybę, greitį bei patikimumą. Profesionalus turinio platinimas leidžia verslininkams sukurti bei išlaikyti ilgalaikius ryšius su klientais; padidinti pardavimus bei pelną; įtvirtinti prekės ženklą bei didinti pasitikėjimą juo, iki tol, kol vartotojas nuspręs jam teikti pirmenybę. Pasirinkite mus – užtikrinsime profesionalią, šiuolaikišką bei patikimą jūsų turinio sklaidą efektyviausiomis priemonėmis.

Siekti rezultatų kartu – kur kas lengviau.