Marketingas


Marketingas šiandien jau yra tai, be ko, negali gyvuoti joks verslas. Siekiant detaliau apibūdinti marketingo svarbą verslui, reikėtų pasakyti, kad tai – verslo veiklos sistema, kuri apima: gaminių, atitinkančių vartotojų poreikius bei lūkesčius kūrimą; produkto kainų nustatymą, paskirstymą tikslinėse rinkose, planavimo ir vykdymo procesus.  Siekiant geriausio rezultato, kiekvienas iš šių veiksmų turi būti atliekamas profesionaliai, išpildant jam keliamus reikalavimus. Norint trumpai apibūdinti marketingo esmę, geriausiai tai galima padaryti pasitelkus 4P taisyklė – price, product, placement, promotion.

Marketingas Pardavimų skatinimo priemonės Rinkodaros strategija Video produkcijos kūrimo bei skaidos agentūra - HelNet.lt

Vis dėlto, marketingas – tai kur kas daugiau nei vien tik išvardinti elementai. Kaip dar galima apibūdinti  marketingą ir kas jį sudaro, ko jam reikia?

  • marketingas yra kūryba ir nuolatinė kaita. Būtent todėl, teisingiausius marketingo sprendimus gali priimti tik išradingumo bei originalumo nestokojantis, dinamiškumo svarbą suprantantis specialistas;
  • marketingas glaudžiai susijęs su mokslu. Jis neatsiejamas nuo ekonomikos, tad jį siekiančiam puikiai išmanyti asmeniui, yra reikalingas analitinis mąstymas bei gebėjimas studijuoti gautus duomenis;
  • marketingas yra patikima pagalba jūsų verslui. Jei tinkamai atliksite visus veiksmus, galite tikėtis didesnių pardavimų bei dar geresnių rezultatų;
  • marketingas tai – puikūs bendravimo įgūdžiai. Jei norite būti sėkmingi šioje srityje, be komunikabilumo bei puikių bendravimo įgūdžių, išsiversti nepavyks – siekiant geriausių marketingo rezultatų, jums teks bendrauti ne tik su įmonėje dirbančiais žmonėmis, bet ir su verslo partneriais, tiekėjais, o svarbiausia – klientais, kurti grįžtamąjį ryšį;
  • norint tinkamai vykdyti marketingą, kartais tenka tiesiog pasitikėti vidiniu balsu. Nors marketingas yra neatsiejamas nuo įvairių tyrimų, kartais tiesiog nėra galimybės pasinaudoti jų teikiamomis išvadomis. Tokiu atveju nelieka nieko kito, kaip tik pasikliauti savo intuicija ir atspėti teisingą atsakymą iš daugelio variantų.

Pardavimų skatinimas yra ta sritis, kuriai ypatingą dėmesį turi skirti kiekvienas verslo atstovas, norintis sėkmės.

Marketingas neatsiejamas nuo pardavimų skatinimo. Siekiant verslo sėkmės, vienu aktualiausių dalykų tampa augantys pardavimai. Tačiau… jie ne visada džiugina, o realūs skaičiai taip pat ne visada yra tokie, kokius norėtųsi matyti… Šiandien situacija gali keistis, nes kiekvienas verslo atstovas gali rinktis verslo skatinimo priemones.